#3 : PTS Year End Sales

Saya penggemar buku. Dan saya prefer buku-buku yang saya boleh pegang physically. Tahun ni saya rasa saya banyak beli buku keluaran PTS. Tiap-tiap bulan ada beli, tapi belum baca lagi. Ada yang plastiknya pun tak buka lagi. Ngee***

Antara sebab saya beli buku keluaran PTS ni hampir setiap bulan adalah kerana ini:


Setiap bulan ada macam-macam promosi. Dapat beli pada harga diskaun, dapat penghantaran percuma, dan lately saya selalu dapat kupon untuk extra diskaun dan buku percuma. *suka suka suka*

Saya juga prefer beli online, sebab  kurang suka keluar membeli di kedai-kedai buku. Sebab selalu akan distracted dengan buku-buku lain. Hahaha.


Untuk dapatkan berita mengenai promosi-promosi dari PTS, boleh la jenguk-jenguk di fanpage fb mereka. Dan juga boleh subscribe dari website bookcafe.com.my, so nanti every promotion akan dimaklumkan lebih awal thru email.


No comments: