#5 : Office make over

Few weeks tak bersiaran.

Saya sebenarnya ada banyak cerita yang nak dikongsikan kat sini. Tapi bila nak taip je, rasa macam tak boleh nak tulis pula. Hmmm.

Hari ini adalah hari menukar karpet kat unit saya. Banyak sangat habuk! Habis semua orang batuk-batuk. Meja pon jadi berdebu. Tinggal sekejap ke toilet, meja dan laptop habis berhabuk. Jadi, tadi saya keluar makan kat luar. Kat Restoran Pelita, KLCC. Pukul 11.30 pagi. Hmm. Harga makanan mahal la. Lunch sahaja dah dekat RM10. Dah lama saya tak keluar lunch kat luar. Selalu masak kat rumah dan bawa bekal je. Jimat.

Petang ni InsyaAllah aktiviti menukar karpet akan diteruskan. Pagi tadi mereka cuma cabut karpet di laluan utama dan waktu saya masuk ofis tadi, karpet baru sudah pun dipasang di laluan utama walaupun masih ada lopang-lopang lagi. Bahagian kubikel mungkin akan tukar esok. Jadi petang ini, boleh tak saya nak lepak kat stor je Boss?  Heh. Lagipun esok Boss dah start cuti. Dengar kata nak buat umrah dan langsung ke Turki.

Biasa la hujung tahun. Semua orang pun tengah mood bercuti. Termasuk la saya. ;D

Keadaan ofis ketika proses membuang karpet lama

*saya dah berniat untuk berkongsi kenangan waktu saya di PTM tempoh hari. Tapi masa belum mengizinkan saya bercerita. Banyak perkara baru yang saya cuba. Buat high rope activity, flying fox, menyanyi dengan penuh semangat, jadi MC 2 minit. Banyak la. InsyaAllah di entry lain nanti ye.

2 comments:

FIFA 15 Coins said...


The last standard Xbox live One dispatch quantity Ms reported has been tens of millions of items, which often entered The fall of 2014, prior to getaway run.Minecraft has already been paying off with regard to MicrosoftTotal Xbox 360 program revenue fell by twenty percent to be able to $703 1000000, "because of purchaser desire for new generation associated with games consoles," Ms mentioned. Sum gaming console quantity chop down through 10 %, although Microsof company furthermore recorded lower berth revenue coming from 2d- along with next-party games along with components.
FIFA 15 Coins PS3
FIFA 15 Coins Xbox 360

FIFA 15 Coins said...


The last standard Xbox live One dispatch quantity Ms reported has been tens of millions of items, which often entered The fall of 2014, prior to getaway run.Minecraft has already been paying off with regard to MicrosoftTotal Xbox 360 program revenue fell by twenty percent to be able to $703 1000000, "because of purchaser desire for new generation associated with games consoles," Ms mentioned. Sum gaming console quantity chop down through 10 %, although Microsof company furthermore recorded lower berth revenue coming from 2d- along with next-party games along with components.
FIFA 15 Coins PS3
FIFA 15 Coins Xbox 360