#12 : Sampai hati awak tinggalkan saya...

Kuat drama betul boss saya ni. Hahaha.

Saya masuk ofis arini. Buat kali terakhir. Atas meja ada surat dari HR acknowledging my resignation. Saya perlu sediakan Nota Serah Tugas.

So saya siapkan dan bagi pada PA. Kemudian kemas-kemas meja saya. Buang semua kertas-kertas harta karun yang saya simpan selama setahun 2 bulan ni.

Dalam 10 lebih da siap semua da. Ikutkan hati saya nak cabut je da. So bagi kunci ofis kat PA. Cis, boss ada dalam bilik PA pulak. Boss nampak saya, boleh pulak kata nak discuss sekejap dengan saya. Ala, saya da last day ni. Kalau nak tanya pasal sistem, saya dah lupe semuanya boss. Huhuhu.

Time tengah koyak-koyakkan kertas tak guna semua tadi, ada la ternampak surat tawaran masuk kerja tahun lepas. Rasa sebak jugak. Dulu excited je nak kerja gomen, tapi bila da join ni, takde la best mane. Gaji memang la on time, kerja pon tak stress, loan senang dapat, tapi rasa kosong je.. sebab saya banyak main-main kat sini. Hmm. Nanti la saya story pasal sebab utama saya resign ni ye.

Mengantuk la.. nak browse banyak-banyak kat lappy ofis ni.. macam tak best la.. lagipun ni bukan property saya. Saya tunggu boss panggil je ni.. kalau 12.15pm takde lagi.. bye-bye je la jawabnya.

Eh, lupa plak nak karang emel selamat tinggal. Kikikiki.

Kena karang ni, sebab banyak sangat dosa dengan orang-orang kat unit ni. Huhuhu.

1 comment:

satsuma said...

Lama xdtg cini....